EXPERTISES

Wij zijn continue (24/7) bereikbaar voor onze opdrachtgevers in geval van schade na een calamiteit.

Ons wereldwijde werkgebied is in hoofdzaak Brand/Property, maar ook in de sectoren Transport, CAR en Aansprakelijkheid/ Regres kunnen wij u van dienst zijn. Met een aantal van onze opdrachtgevers werken we aan de hand van Service Level Agreements (SLA), waarin alle werkzaamheden en afspraken helder zijn vastgelegd.

Specifieke ervaring hebben we in de loop der jaren opgedaan met het regelen van schade na calamiteiten bij (internationale) bedrijven in de Retailsector, het MKB, Expats, Verenigingen van Eigenaren en bij Gemeenten/ overheden. Een andere specifieke activiteit is de schaderegeling aan oudhollandse koren-/ watermolens.

Loss Adjustment wordt steeds belangrijker. Een vlotte, betrouwbare schade-afhandeling die schadelastbeheersing en procesmanagement mogelijk maakt. Ons kantoor neemt (een deel van) de zorg en administratie over en kan door het direct contact met de schadelijdende partij snel knopen doorhakken en de schade ook financieel afwikkelen. RVJ heeft speciaal voor dit type schade-afhandeling het label “Wingz” (Claims Management) in het leven geroepen.

Herstel in Natura heeft de laatste tijd ook een vlucht genomen met als belangrijkste doel de schade sneller te herstellen met minder administratieve rompslomp. U kunt bij ons bijvoorbeeld kiezen voor het spreekwoordelijke ‘man in the van” of wij voldoen de factuur van uw vertrouwde leverancier/ schadehersteller. Door onze jarenlange ervaring hebben wij een kwalitatief hoogstaand netwerk opgebouwd van herstelbedrijven met allerlei specialisaties. Wij hebben duidelijke afspraken voor wat betreft kwaliteitsnormen, bevoegdheden en procedures.

WILT U GRAAG MEER INFORMATIE OF LIEVER EEN PERSOONLIJK GESPREK MET EEN SCHADE EXPERT?

NEEM CONTACT OP